mandag 9. februar 2009

Harrytur

Husker så godt når jeg ble med min bestevennine på Sverige tur til familien hennes i Göteborg. Det var utrolig gøy,vi opplevde så mye rart,både av rare mennesker,å rare skilt:P
HAHA

Vi hadde det gøy om kveldene, Isabell og meg spise ben & jerrys isen,hun skulle ett eller annet med den hånden hun hadde skjeen med isen i, hu så på meg å vipsisen var der:P
Hun trudde hu hadde spruta isen veggemellom,å vi lo oss ihjel. Husker søskenbarnet henneslå og halvsov og spurte; "Hva skratter ni av" da lo vi enda mer,fordi hu var drit trøtt.

Husker vi skulle inn på do sammen og orde oss fordi vi skulle til byen,så spurte tanten til isabell;
"Går ni inn på toalettet tilsammans? Alle vil tro at ni er lesbiska" Å fyttikatta å flaut.

Neste dag vi skulle på do, så åpnet vi opp døren,å vi hadde VIRKELIG blitt noen svensker:)
Vi sa "Det lukter bajs her" å uff følte at vi dreit ut han/hun som hadde gjort det.HAHA

Savner dette her ass.Her er noen bilder fra turen ;)
Jævlig gamler bilder !!



Måtte ha de gulljakkene da-haha


Kundtoalett-handikapphiss HAHA


På bussturen hjem


Isabell med ostepop


Meg med ostepop i nesa:D

3 kommentarer:

Isabell sa...

hahahhahahah!!!!!!!!
savner det SÅ MYE as!

Krii sa...

hahaha ! nice, ostepopp i nesa!

Andressa sa...

Haha:D Så søte dere er;*

Meg ;D

Bildet mitt
Norway
Jeg er en glad jente. Store blå øyne. 165 høy. Big lips:)